wtorek, 26 lipca 2011

Przyjazd

Dzisiaj przyjechała moja mama z moją siostrą. Niuniuchoć znów u nas nocuje, więc niewykluczlane, że głupawka wróci. Dzisiejszego dnia przez większą część dnia siedziałyśmy same w domu.Ja,Dabcia i Wika ( Niuniuch ). Wyciągnęłyśmy stary karton z zabawkami dziewczyn z piwnicy i zaniosłyśmy na górę. Oczywiście się nimi nie bawiłyśmy. Daga znalazła swoją starą grę i zabieramy ją do niej do domu. Potem wyszłyśmy na balkon i ... niestety nie mogę dokończyć, bo dziewczyny mi zabroniły o tym mówić. Potem poszłyśmyna działkę. Wkurzyłyśmy się na Majkę ( słuszniem ) i poszłyśmy po moją mać na dworzec. Teraz dziewczyny grają w simy, które przywiozła  im moja mama,a ja piszę posta. Jutro nasze mamy mają w planach jakiś wielki spacer, więc trafia się okazja do zrobienia zdjęć. Za jakiś czas powinny się ukazać na moim blogu.

1 komentarz:

  1. Dobra, dobra możesz dokończyć. Domeestooos! Zamknij dupę! ;D

    OdpowiedzUsuń