sobota, 16 lipca 2011

Witam ponownie!

Cześć Wam!

Jak mówiłam wczoraj dzisiaj znajdziecie tu nowy post. Będzie on na temat tego jak spędziłam dzisiejszy dzień. Przy okazji wstawię też kilka zdjęć. 

A więc...

Sen przerwał mi hałas, który został z powodowany trwającym u mnie w domu remontem. Mimo tego udało mi się pospać do 11:30. :D Pobiłam się z siostrą, u nas to stała norma i poszłam z mamą do znajomej podlać kwiaty, gdyż wraz z córką wyjechała na wakacje. Wracając widziałam pięknego labradora. Idąc przez park myślałam o zbliżającym się wyjeździe nad morze. Po powrocie sprawdziłam pocztę na zapytaj.com i zabrałam się za pisanie postu. Muszę się spakować, ponieważ jadę do babci. Nie ma tam internetu i nie wiem czy będę mogła wchodzić na bloga i pisać, więc mogę być przez jakiś czas nie dostępna. :| 

Tu macie parę zdjęć. Nie są one ,,świeże,, bo były robione jakiś czas temu, ale po powrocie do domu wrzucę jakiś nowe. 

 To moja siostra - Zuzia. 
 To zdjęcie jednego z kotów mojej babci, do której jadę. Spodobała mi się ta fotka, więc postanowiłam ją dodać. Kotka ma na imię Gośka. :) 


Niestety nie mam żadnego fajnego zdjęcia samej siebie, ale jak wspominałam po powrocie postaram się nadrobić. 

4 komentarze:

  1. Fajnie:)
    Masz fajną siostrę^^
    I śliczna fotka kotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki, śliczna kotka :)
    Też bym chciała sobie pospać do 11.30

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotka fajną pozycję przybrała. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh ty cały czas jeździsz do tej babci...

    OdpowiedzUsuń