piątek, 4 listopada 2011

Jueves mala suerte?

Jueves mala suerte czyli po polsku ,,Pechowy czwartek?,,. 


Chodzi o to, że wczoraj jak Wam już tydzień temu pisałam miał być ,,pechowy czwartek,, ze względu na to, że pani oddawała pracę z historii. Byłam przekonana, że moja ocena będzie odpowiadała dopuszczającej, a tu nagle przeżyłam szok. Zacznę może od początku. 


Rano zaczynałam geografią. Miałam do zrobienia projekt przestrzenny Układu Słonecznego, z którego otrzymałam ocenę celującą i 3+ ze sprawdzianu, ale zbytnio się tym nie przejęłam. Kolejno miałam j. polski. Dostałam 5 kartkówki z lektury ( to była chyba pierwsza lektura, którą przeczytałam w tym roku, bo przy większości czytałam streszczenia ;)). Potem była matma. Oddali nam klasówkę, z której dostałam 3+, ale zdarzyło się też parę dwój i pał, więc nie napisałam najgorzej. Wracając do historii. Siedziałam na krześle podczas, gdy pani oddawała pracę jakbym zaraz miała umrzeć. ;) Nagle pani wymówiła moje imię głosem, po którym poznałam, że coś jest nie tak. Wzięłam sprawdzian i normalnie o mało nie spadłam z krzesła na podłogę. W górnym rogu było napisane db., a w nawiasie 4. Kompletnie mnie zamurowało. Co nie zmienia oczywiście faktu, że ogromnie się ucieszyłam. Do tej pory nie mogę w to uwierzyć. :) Następnie poszliśmy na biologie, a 10 minut przed dzwonkiem na lekcje przypomniało mi się, że nie mam pracy domowej. Szybko pożyczyłam zeszyt od koleżanki i chyba wszyscy wiecie co z nim zrobiłam. ;) Oczywiście przepisałam parę podpunktów i poszłam na lekcje. Pani wzięła mój zeszyt do sprawdzenia, ale na szczęście skończyło się na 3+. Uff... mało brakowało. No cóż mam nauczkę. ;)


Przepraszam za brak zdjęć, ale ogólnie po szkole nie wychodzę właściwie wcale na dwór. Myślę o tym, żeby zapisać się do szkolnego wolontariatu i pomagać zwierzętom ze schroniska w akcjach dobroczynnych, ale jeszcze nie podjęłam decyzji. To tyle na dzisiaj. 


Pozdrawiam, Kinga. 

1 komentarz:

  1. Ty też ? Ja też nie dawno miałam kartkówkę z historii i też byłam przekonana , że dostanę 2 ! A wiesz co ? Dostałam 4 : D.

    Ciekawy post , pozdrawiam ♥ !

    OdpowiedzUsuń