sobota, 13 sierpnia 2011

Straszny film 3!

Cześć. Dzisiaj odwiedziła mnie kuzynka. Poszłyśmy na spacer do parku, gdzie Martyna ( kuzynka ) na okrągło nawijała o Harrym Potterze, ale nie dziwię się, bo sama oglądałam ten film i jest na prawdę świetny i można poświęcić mu dużo godzin rozmowy. Po drodze porobiłyśmy kilka zdjęć i wróciłyśmy do domu. Tam obejrzałyśmy ,, Straszny film 3,,. Bomba! Dla kogoś kto boi się horrorów, a zwłaszcza ,, Ringu,, ten film pozbawi go strachu. Wieczorem idę na pokaz sztucznych ogni i pewnie porobię jakiś zdjęcia. A jutro Pooooooogorzelica! Czekałam na to przez cały bity rok i się doczekałam! Z tego też powodu nie będzie mnie przez dwa tygodnie i nie będę pisać na blogu. Czytelników mojej stronki proszę o zrozumienie.  Na pewno napiszę coś jak wrócę, a nawet więcej niż coś, bo pewnie będzie dużo do opowiadania. Będzie też mnóstwo zdjęć. Na razie macie tutaj kilka z dzisiejszego spaceru. 








DAWAJ MI TEGO OGÓRKA W TEJ CHWILI!!! 













to ja 


to ja i moja kuzynka Martyna

1 komentarz:

  1. Władziu!! Jesteś śliczny, kochany, słodziutki i kocham Cie!!! Aa!! Przekaż mu to wszystko!!

    OdpowiedzUsuń