piątek, 30 września 2011

Wycieczka


Hej. Dzisiaj wreszcie zamieszczę jakieś zdjęcia, a mianowicie zdjęcia z mojej wycieczki klasowej. Byliśmy na tak zwanym ,,Sprzątaniu Świata,,. :) Było bardzo fajnie pomijając chwilę stresu, kiedy to zablokował mi się aparat. Na szczęście udało mi się go odblokować, a właściwie to sam się odblokował. ;) Tydzień przebiegł dość normalnie, gdyby nie to, że zadali nam furę zadań na weekend. Do tego mamy jeszcze w poniedziałek kartkówkę i mega sprawdzian z biologii także masakra. No trudno. Trzeba będzie jakoś przez to przebrnąć. ;) No nic, tu macie parę fotek. 









 To ja na drzewie. :)
To ja z moją przyjaciółką Natalią. Ja to ta brzydsza w okularach. Tak wiem, że taka jestem. 






Zdjęcia Włądzia specjalnie z dedykacją dla Natalii, która chciała go zobaczyć. :) 






















W sumie to tyle. Życzę miłego weekendu. :) 

1 komentarz: