sobota, 3 września 2011

Fotki

Hejka. Tutaj macie parę fotek. 


Galeria pod tytułem ,,Wezyr - kochany rudzielec,,











Zdobycz Wezyrka

















 Wiem, że koniki nie mają nic wspólnego z Wezyrem, ale chciałam je tutaj uwiecznić. 















Z ,,wezyrkowych,, zdjęć to by było na tyle.


Galeria pod tytułem ,, Plaża i natura,,














Mój nowy kumpel. Ja i właściciel Wezyra ochrzciliśmy go imieniem ,,Zenon,, :)







Łania-łaskawie się odwróciła podczas robienia jej zdjęcia





Żuuuuuuubry 


Jeżeli tylko znajdę jeszcze jakieś ciekawe fotki natychmiast je wrzucę. 

2 komentarze:

  1. Ale pełno zdjęć!
    Nienawidzę pająków, patrząc na nie, mam ochotę zamknąć tę stronę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wezyr jest...dobra, nieważne. Ile tę notkę będziesz trzymać?

    OdpowiedzUsuń